sobota, 22 kwietnia 2017

WW CZYLI WIOSENNA WISHLISTA !

Zdjęcie pochodzi z tąd :)
Startujemy z tematyką lifestylową! Przez ostatnie dni złapałam mnóstwo weny, a pomysły na wpisy wpadały do głowy jak szalone! Także ( jeśli będzie mi się chciało - a leń ze mnie potworny ) to w najbliższym czasie szykuje się sporo wpisów. Żeby jeszcze ktoś to czytał, to by było super :D



Ze względu na to że idzie wiosna - pomińmy że mamy końcówkę kwietnia i śnieg za oknem - na pierwszy ogień z tej mojej całej burzy pomysłów, wystawiłam wiosenną listę życzeń, planowanych zakupów.
Uwielbiam wishlisty! Czytać i planować. Myślałam czy nie połączyć listy wiosennej z letnią, bo trzeba się przyznać, wiosną kupujemy rzeczy na lato - tak to już jest. Jednak rozdzielę jednak ten materiał na dwie części by zatruć Wam życie byście musieli wchodzić na tego bloga jeszcze jeden raz. Bo musicie. Nie żartuję.

1. "Promyczek" Kim Holden co prawda miał się znaleźć na wakacyjnej liście, ponieważ miałam takie wyobrażenie czytania tego cuda w lecie, jednak wbił mi się do listy i za nic nie mogłam go wygonić.

2. Toaletka, toaletka, toaletka! Toaletka! Marzę sobie że w końcu nie będę musiała się malować przy stole lub na parapecie. Mam nadzieję że tej wiosny moje marzenie się spełni.

3. Od jakiegoś czasu poluję na czarną torbę - ale nie taką zwykłą! Musi mieć długi i krótki pasek, być pojemna i delikatnie workowata - ale nie za bardzo! Ciężko, oj ciężko jest mi znaleźć idealną.

4. Okularów słonecznych mam kilka par, ale nie takie jak bym chciała. Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć jakie dokładnie chodzą mi po głowie.

5. Książka "Pokaż swój styl" weszła na tę listę spontanicznie, ponieważ nigdy wcześniej nie planowałam jej zakupu. Natknęłam się na nią chwilę zanim zaczęłam pisać tego posta.

6. Numerem szóstym jest trapezowa spódniczka. Staram się, ale za nic nie mogę znaleźć dopasowanej, takiej właśnie spódnicy, więc celem na tę wiosnę jest ją zdobyć!

7. Jeszcze nie wiem jaki, bo jest wiele do wyboru, ale jakiś muszę mieć. Już rok się zamierzam do kupna jakiegoś porządnego zegarka na rękę.

8. Ósme i ostatnie na liście są butelki i słoiki do picia. Baardzo by mi się takie sprzydały, a niestety żadnych nie posiadam. Byłyby idealne na ciepłe dni i do zdjęć na instagrama! :D

To by było na tyle, oczywiście że mam chrapkę na więcej rzeczy, jednak z takich moich must have na tę wiosnę to wszystko. Dziękuję za sumienne ( no ja myślę ) przeczytanie! Do następnego :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz