poniedziałek, 27 lutego 2017

TAG KSIAZKOWY?

Co się dzieje? Pierwszy post i nie powitalny? Nie będzie pisać o sobie?
Nie, nie będzie! Jeżeli ktoś byłby zainteresowany moją osobą, zapraszam do zakładki "O mnie". Postanowiłam, że zacznę od tagu książkowego. Dodam może że sama się nominowałam i wybrałam pytania, bo czemu by nie! ZAPRASZAM!



1. Książka wybrana po okładce, która okazała się być dnem.


Kto obserwuje mnie na instagramie wie, że kupiłam dwa tomy Monster High. Nie wiedziałam co to jest, książka kosztowała 15 zł, a okładka mi się spodobała i takim sposobem powiększyłam kolekcję o dwie bajki. Aktualnie książki posiada mała kuzynka (9 l.).



2. Częściej czytasz wypożyczone książki, czy preferujesz własny zakup?


Hmm... Tutaj można by się długo rozpisać. Zakładając że książka kosztuje 30-40 zł. zakup 10 sztuk wyniósłby mnie dość drogo. Wypożyczam książki z biblioteki, niestety pani pracująca tam za każdym razem, gdy proponuję zakup najnowszych pozycji, każe mi coś wybierać i uciekać ( nie przepadamy za sobą). Wniosek z tego taki że jeśli nie zainwestuję, nie będę miała najnowszych powieści.


3. Książka przy której zarwałam noc.


No cóż, było ich kilka. Jednak wytypuję tutaj dwie pozycje, mianowicie "Never never" C. Hoover i T. Fisher oraz "Wampiry z Morganville" Rachel Caine.


4. Książka którą przeczytam jeszcze nie raz.


Szczerze, nie jestem pewna. Prawdopodobnie wyjdzie to spontanicznie, jednak gdybym miała spróbować wybrać, obstawiałabym coś powszechnego, coś co każdy powinien znać i dobrze pamiętać, np. "Romeo i Julia" lub coś z czasów podstawówki przykładowo "Szatan z siódmej klasy".


5. Czytasz lektury? Są jakieś których nie przeczytałaś?


Zależy, naprawdę są to czynniki zmienne. Nie przeczytałam "Pana Tadeusza" ani "Krzyżaków" . Może kiedyś sięgnę ponownie po te pozycje, mam przynajmniej taką nadzieję.



6. Pierwszy tom serii, który sprawił że od razu miałam ochotę zabrać się za kolejne.

Od początku pokochałam "Wampiry z Morganville" ale żeby się tak nie powtarzać, wybiorę "Dom nocy" P.C. Cast + Kristin Cast. 

7. Czy oceniasz książkę po okładce?

Tak, jak już było to opisane w pkt.1. nie zawsze wychodzi to na dobre. 

8. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?

No cóż, jest wiele książek np. "Diabolika", ale ją mogę sobie po prostu zamówić. Marzę by przeczytać serię "Obsydian" , ale wiem że nie mogę jej zacząć, ponieważ nie skończyłam jeszcze moich ukochanych Wampirów z Morganville, a dwóch serii nie zaczynam!

9. Film czy książka?

Zazwyczaj, jeżeli obejrzę już film, nie czytam jego papierowej wersji, ponieważ jest tyle książek a ja mam tak mało czasu, że nie będę go tracić! Jednak jeśli mam wybór, postawiłabym na przeczytanie książki jako pierwszej. 

To by było na tyle! :) Mam nadzieję, że mój pierwszy wpis przypadł Wam do gustu! Zapraszam do zakładki "O mnie" po więcej informacji, tymczasem żegnam się z Wami i idę czytać, a gdy tu wrócę, to mam nadzieję że zobaczę jakiś miły komentarz! Niezmiernie bym się ucieszyła! :)

12 komentarzy:

  1. Jak fajnie, że zaczęłaś pisać :) Oczywiście zaobserwowałam i będę śledzić nowe posty.
    Powodzenia! <3

    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to dla mnie wiele znaczy :) <3

      Usuń
  2. Super kochana 😘 i w końcu się dowiedziałam jak masz na imię 😜
    Oczywiście będę tu stałym gościem ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę <3 No tak, mogłam zapomnieć by się przedstawić ;P

      Usuń
  3. Zazdroszczę, że potrafisz wytrzymać i nie zaczynasz kliku serii. Ja zazwyczaj przeczytam jeden tom i zaczynam kolejną serie, a potem mam ich milion do skończenia :)
    Bardzo spodobał mi się ten post, dlatego zaobserwowałam i będę śledzić twoje dalsze poczynania :)
    Pozdrawiam
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozwalam sobie na więcej bo wiem czym się to skończy :) Dziękuję bardzo za obserwację, mam nadzieję że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post! Mega spodobał mi się Twój opis siebie w zakładce "O MNIE". Oczywiście Obserwuję!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy, witamy :D Będziemy często zaglądać i już czekamy na pierwszą recenzję! Powodzenia :*

    siostryczytaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! :D Powodzenia w blogowaniu ;*
    Zostaję na dłużej ;D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Lecę sprawdzić co tam u Ciebie! <3

      Usuń